Thursday, February 25, 2010

Kursus IT Application for MySkills 2010



Alhamdulillah tamat sudah kursus IT Application for MySkills 2010 anjuran ILP Kuala Langat, Banting. Terima kasih kepada pihak urusetia yang menganjurkan kursus ini. Mmg banyak maklumat yang diperolehi disamping memberikan pendedahan apakah ‘requirement’ yang perlu sebelum menghadiri peringkat kedua kelayakan Myskills 2010.

Jutaan terima kasih kepada 2 orang tenaga pengajar yang begitu komited melatih kami iaitu Puan Azlin dr ILP K Langat dan Puan Azua dari ADTEC Shah Alam. Terima kasih kerana bertungkus lumus melatih kami yang rata-rata pertama kali mengambil bahagian dalam bidang ini. Berkat kesabaran Puan-Puan,banyak ilmu baru yang kami serap. InsyaAllah ilmu yang kami perolehi ini kami akan sampaikan pula kepada anak didik kami.

Kepada rakan-rakan seperjuangan dalam kursus ini, telah banyak saya telah pelajari dari tuan-puan, bukan saja ilmu IT Application, malah ilmu psikologi pon ada. Kepada semua peserta MySkills 2010 untuk bidang IT Application, saya ucapkan selamat maju jaya. Semoga kita semua layak ke peringkat seterusnya. Amin…

4 comments:

Deeanie said...

macam kenal jer...anyway good luck...(ain puspatri here)

nmfairus said...

ok tq, ni ain ilpselandar dl ke?

nmfairus said...

ok sy ingat dah, awk la yang dpt buat semua soalan pra kan?..
Anyway, see u at grand finale.. hehe

nrzaly said...

boleh x share tips2 untuk myskills IT aplication... kat sini. TQ