Wednesday, February 10, 2010

Kerana ½ jam.

Bahagian kewangan yang begitu plastic hari ini sengaja call aku sbb nak downkan semangat aku nak kerja dengan penuh dedikasi. Bak macam dalam iklan Wimax, Potong, potong, potong jela.. Tak payah nak call2 bagitau sbb yang remeh sbb nak potong aku punya claim.

Ape diorang ingat aku kena g buat kijer outstation tu sbb saje2 ke, kadang2 tu mmg ada jugak melencung, tp kali ni aku tak melencung, aku sudah insaf. Nak potong kilometer la, nak potong masa perjalanan la, ape diorang ingat aku dapat untung 100% ka kalu buat claim. Kalu perangai diorang macam ni, pasni ramai ar staf malas g meeting, kijer outstation. Baik duduk umah main ngan anak2, isteri.

Aku tak kisah sgt diorang nak potong, tp just cut if off. Tak payah call2 bagi penjelasan, aku dah jemu dgr penjelasan. Aku mahukan wang.. Oppsss, aku mahukan kebenaran, ketelusan dan keikhlasan dalam menjalankan kijer. Kalu bos korang, musti cepat jerk an korang buat. Takdak potong potong, ntah2 siap tambah lagi.. Huhhh Aku bersikap prejudis skrg.

No comments: