Friday, July 01, 2011

sesi baru 2/2011

next week bermula sesi bebudak baru... dr segi persiapan staf, mmg tak dpt dinafikan, persiapan perlu dibuat walaupun benda ni setiap 2 kali setaun dibuat.. Nasib baik kat sini ramai staf yang ada pengalaman, agak mudah sket nak wat program.. walaupon kadangkala program tu joke....

tp ape yang paling best/tak best, next week jugak aku kena g berprang kat shah alam, memburu sepuluh ribu dinar emas yang masih kaburrrr... Dalam masa yang singkat ni.. macam agak sesak kepala dan napas aku, senjata berperang pon aku lom prepare lagi, plus minggu depan pon nak kena prepare jugak barang2 utk kegunaan AJK. takpala, aku akan gunakan kelajuan kura-kura aku untuk menyetelkan semua itu..

Haa.. satu lagi yang best, hr ni aku wat claim, sempena kursus satum malaysia yang aku conduct hujung minggu lepas, ada la rejeki sket utk family, ingat nak belanja budak2 n mak budak g tgk dark of the moon kot, si AnD ni minta sangat ngan tranformer ni.. Tgk la kalu ada masa nak bawak diorang g tgk... pastu selebihnyer kena la saving kot.. Belanja sekarang ni tahap cukup2 jer.. hehehe, beli rumah punya pasaii.... tapi puah ati ada rumah senirik...

Ok get back to work...

No comments: