Friday, March 05, 2010

Mac

        Dear diari.. hehe klasiknyer.. mac kembali lagi, 2 most important things yang berlaku dalam bulan Mac. Pertama-tamanya adalah bulan ni aku akan menyambut ulang tahun perkahwinan yang kali ke dot dot dot.. hihiii.. yang keberapa tak penting kerana the most important is, setiap hari aku belajar mengenali dia dan memahami dia.. Kasih sayang darinya membuat aku feel alive everyday.. Jiwang gitu… kekekeke

     Second is aku dikurniakan cahaya mata pertama, yang membuat aku mengerti apakah erti kebapaan. Sedih, manja dan tawanya adalah hidup aku.. memang benar, aku masih lagi cetek dalam ilmu kebapaan yang menuntut sejuta pengorbanan dan kesabaran. Namun setiap hari adalah pelajaran bagi aku.. In the most greatest university, that’s University of Life…

5 comments:

amira sobri said...

hehe...
happy anniversary day pokyuh dgn cik ina..
yg ke 4 kan?? hehe ^_^..

n happy birthday to afiq....ble eh birthday afiq? brp hb?

@nannoor said...

Salam ziarah,

Happy anniversary to u..:)
Anyway, i happened to know that u seems like interested into business.
If you interested to know more, u boleh contact i ya. farahfn@gmail.com Or maybe just drop by at my blog. :)

Kak Long said...

salam kenal....

nmfairus said...

Atin: Afiq bday pd 22/3..
atin dtg la melaka, kita selebrate sama2..

amira sobri said...

oh..22 bln 3..erm jauh la pokyuh nk g melaka..lgpun hr tu kan isnin...huhu..