Friday, July 23, 2010

INSAN

buku ni baru jer sampai kat depan pintu aku, naik pening kpale posto carik alamat rumah, Actualy ni first time aku beli buku online kat MPH, before ni aku lebih suka berpeleseran kat shopping complex n then terus beli buku. lagi pon cari online ni lagi convenient, takpayah kuar duit beli minyak, skrg kan musim berjimat.. Harga minyak tak naik pon, cuma subsidi jer ditarik sket jerrrrr.. lagi pon minyak kat tanahair kita ni lagi murah berbanding negara sebelah.kakaka...

Actually dulu aku dah ader buku ni, tp sbb pindah randah, buku tu hilang, dulu aku dapat buku tu free jer, sbb pengarang dia tu CEO tempat kompeni aku kijer dulu, sbb dia la aku mula tertarik ngan buku2 motivasi n success story, walaupon dia garang n asik marah nyumpah2 sana sini, ada jugak la kebaikkan dia ni..

Kepada member yang masih marah kat dia ni, buka kan lah hati anda sket utk dia ni.. Walaupon ianya pahit, aku skejap jer kijer kat situ, so tak banyak la kena... hehe
semalam, hari ni, esok pon aku banyak jugak menyakiti org lain, minta maaf la yer kalu ader sesape yang terasa, aku hanya INSAN....

No comments: